Culture is an Alternative
You are not logged in.
ainutlaatuista ja niin ah taiteellista. oli kyllä oikein mukavaa katsella teidän keikkaa artjärvelle kesällä! ehkä joskus uudestaan....?
Peloittavaa seurata Ingenin keikkauraa, musiikki pysyy samana mutta tulee vain paremmaksi ja pojatkin oppivat soittamaan. Tästä seuraa vielä jotain erittäin huonoa yhteiskunnan kannalta =/
Plussana täytyy vielä mainita Ingenin ulkoinen olomuoto keikoilla, kohtalaisen kekseliästä ja sopii hyvin imagoon.
\,,/,
Ihan jees show.
Edellinen keikka sattui vaan räjäyttämään potin herkillä kappaleillaan.
Sillä taidemusiikilla. Mun mielestä just ne biisit on teidän vahvuus.
Tää Hiiden keikka ei iskenyt yhtä lujaa.
Mutta hieno lavameininki teillä kyllä on.
Kuvia Heinolan matkasta löytyy täältä: http://koti.mbnet.fi/vxe/ingen/pix/05_07_heinola/
Tosi sääli että jäi toi tein Hejnolan veto näkemäti, kun olin töissä vielä kymmeneen asti. Tulkaa ens vuonnakin ni lupaan kirkua eturivissä.
Ingen esiintyy kuitenkin jo lauantaina 6.8. Elimäen Kulttuuriviikoilla, eli ei syytä heittää fanikamoja kaivoon. Lisätietoja tulee kun tulee.
Sunnuntai oli loistava. Teillä oli ehdottomasti särmikkäin esitys. JRKE:n valssiliikkeet ja ylilyövä laulu olivat ehdottomia, samoten Jussin (ilmeisesti Flanger) -kitarasoundi.
Jäi vaivaamaan ne asut, että mitä ne loppujen lopuksi esitti. Lauri taisi olla Hector, Samuli Ville Valo, Matti näytti Freddie Mercurylta, mutta mitä muut esittivät? Vai esittivätkö? Oliko Jussin tarkoitus olla Antti Tuisku?
Mitäpä sitä pihtaamaan. Minä olin Zack de la Rocha. Siinä kävi sikäli vähän hassusti, että paremmin asuun sopivat housut unohtuivat Heikille, huivi käsivarren ympäriltä päätyi Heikin otsanauhaksi ja rastojen tilalla oli pikkulettejä. Yhdennäköisyys ei siis ehkä ollut täysin 100%.
Mutta kiitos lämpimistä sanoista. Koskahan sitä näkisi Cantawierren keikan alusta loppuun asti kokonaan. Aina pitää häipyä. Sama Rajiksen kanssa.
tuossa taannoin erään ilta-sanomien lööpin edessä...hetken jo luulin että ingen...mutta ei, ei sittenkään...turmion kätilöthän se vaan...